top of page
0.jpg
"Facebook  w Biznesie" 
Kurs Online
+
darmowy dwudniowy trening stacjonarny
w Hotelu DANA
FACEBOOK W BIZNESIE
Kurs online
+
darmowy dwudniowy trening stacjonarny 
(skorzystaj z treningu w ciągu 365 dni) 
Możliwość określenia szczegółowej grupy odbiorców
Jednym z największych plusów reklamy na Facebooku jest możliwość targetowania, czyli określenia grupy docelowej osób, do których trafi reklama. Możesz samodzielnie określać takie parametry odbiorców jak wiek, płeć zainteresowania, hobby, sytuacja zawodowa, lokalizacja, język. Dzięki dotarciu do odpowiedniej grupy klientów zwiększasz sprzedaż!
Twoi potencjalni 
 klienci, spędzają 2h
 dziennie na Facebooku!
Na Facebooku znajdziesz swoich przyszłych klientów, którzy spędzają prawie 2 godziny dziennie na przeglądaniu postów znajomych i postów sponsorowanych (reklam). Dzięki temu zbudujesz z nimi relacje, które wygenerują  zyski!
Targetowanie na podstawie dokładnej lokalizacji
Skuteczna reklama to odpowiednie targetowanie na podstawie określonej lokalizacji. Czy wiesz, że możesz dotrzeć z reklamami do osób, które w ostatnim czasie przeprowadziły się do Twojej miejscowości?
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
 Duża liczba
 użytkowników
Na platformie Facebook w Polsce obecnie jest  16 000 000 użytkowników a 96% z nich łączy się z Facebookiem za pomocą smartfona i dziennie przewija jego ekran na wysokość Statuy Wolności - czyli 93m. Co to oznacza? Oznacza to, że na Facebooku znajdziesz klientów, którzy chętnie kupią Twój produkt!
Niski koszt pozyskania klienta!
Koszt pozyskania klienta może wynosić nawet 3zł! Jest to niewiarygodnie niski koszt w porównaniu do standardowych metod docierania do klienta. Wyobraź sobie, że Twoja usługa kosztuje 100zł, a Ty płacisz tylko 3zł, żeby Kowalski wykupił Twoją usługę! Niesamowite prawda? Jeśli chcesz się dowiedzieć jak to się robić dołącz do kursu i już po miesiącu zarabiaj!
 Duża ilość regularnie płacących klientów
Lojalni klienci generują największe przychody w Twojej firmie. Zdobycie lojalnych klientów jest możliwe tylko poprzez zbudowanie relacji emocjonalnej. Jak to zrobić?Facebook w połączeniu z email marketingiem pomoże Ci to osiągnąć! Szkolenie krok po kroku opisuje w jaki sposób przemienić nowego klienta w lojalnego adwokata Twojej marki!
SWOJĄ NOWĄ
 PRZYGODĘ 
Z SOCIAL MEDIA MARKETINGIEM ZACZNIJ Z NAMI TERAZ!
OTRZYMAJ DOSTĘP DO PLATFORMY ONLINE
I ZDOBYWAJ WIEDZĘ!
Hotel-Dana-Szczecin023.jpg
Kup szkolenie online
i skorzystaj z darmowego  treningu stacjonarnego
w dowolnym czasie!


Najbliższe spotkania:

HOTEL DANA
W SZCZECINIE

TERMIN:

27-28.04. 2023
25-26.05.2023
27-28.6. 2023

 
UWAGA!
DATY  TRENINGÓW  uzależnione są od sytuacji epidemicznej w kraju.
Bez nazwy-1.png
CO OTRZYMA KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA ONLINE "FACEBOOK W BIZNESIE"?
Wiedzę oraz certyfikat  potwierdzający nabycie umiejętności 
Certyfikat.png
pc-laptop-and-ipad-mockup-template-at-a-
Dostęp do platformy online
 15 godzin nagranego materiału!
(Dostęp możliwy z dowolnego urządzenia)
Zbiór praktycznych wskazówek, nowych znajomych i smaczne wspomnienia! 
10_07_start_dana.jpg
Dla kogo dedykowane jest szkolenie "Facebook w Biznesie"?
Przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć  działania w Social Media i pozyskać nowych klientów a także zyskać lojalnych klientów, którzy płacą najwięcej.
Studentów, którzy chcą nauczyć się kompetencji przyszłości i szybciej znaleźć pracę w branży marketingu Online.
Freelanserów, szkoleniowców oraz ekspertów,   którzy sprzedają swoje usługi w Internecie.
Sklepów internetowych, które chcą zwiększyć konwersje, zredukować liczbę opuszczanych koszyków oraz wygenerować większa sprzedaż.
Kadry zarządzającej, która deleguje zakres obowiązków  lub która chce lepiej rozumieć działania firmy zewnętrznej, która prowadzi działania na Facebooku.
Pracowników firm, którzy odpowiadają za działania e-marketingowe w instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
Bez nazwy-1.png

CO ZNAJDZIESZ W KURSIE ONLINE?

MODUŁ 1
JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM
MODUŁ 2
MENADŻER FIRMY (FACEBOOK)
MODUŁ 3    REMARKETING
3 LEKCJE
   MODUŁ 4
CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW
3 LEKCJE
MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI
5 LEKCJI
12 LEKCJI

Skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.

11 LEKCJI

Struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy.

Cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.

4 LEKCJE

Zasady docierania do  klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki,  Facebook jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Planowanie i wdrażanie strategii pozyskania klienta na Facebooku

 MODUŁ 5
 PIXEL FACEBOOKA
MODUŁ 6
REKLAMA NA FACEBOOKU

Czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji

7 LEKCJI

Dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia.  Analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.

Zdybywanie fanów, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów video , promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki,  reklama wideo na podstawie viral Video

POZNAJ OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA ONLINE

"FACEBOOK W BIZNESIE"

Opinia Uczestniczki Szkolenia "Facebook w Biznesie"

Opinia Uczestniczki Szkolenia "Facebook w Biznesie"

HARMONOGRAM TRENINGU 

 STACJONARNEGO 

DZIEŃ 1
8:00-8:30

Rejestracja uczestników, przywitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci, 

Jak zarabiać z Facebookiem

8:30-9:30

9:30-9:45

Przerwa kawowa

i Networking

 Jakie branże mogą zarobić miliony wykorzystując Facebooka?

9:45-10:45

10:45-11:00

Przerwa kawowa i Networking

Docieranie do klientów Ruch płatny oraz organiczny

11:00-12:00

12:00-12:30

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (Tworzenie Konta Reklamowego)

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (Tworzenie Konta Reklamowego)

12:30-12:45

12:45-13:45

Tworzenie stron typu Landing Page  (bez programowania)

Obiad w Restauracji

13:45 -14:15

14:15-15:00

Tworzenie stron typu Landing Page  (bez programowania)

Przerwa kawowa i Networking

15:15-15:30

15:30-17:00

Synchronizacja stron z Pixelem FB

DZIEŃ 2
8:00-8:30

Tworzenie stron Internetowych (bez programowania)

Tworzenie niestandardowych konwersji (dodanie do koszyka, zakup, wypełnienie formularza)

8:30-9:30

9:30-9:45

Przerwa kawowa i Networking

Czym jest docelowa grupa odbiorców (ustawianie niestandardowych grup odbiorców)

9:45-10:45

10:45-11:00

Przerwa kawowa i Networking

Jak tworzyć chat boty na Messengerze (wstęp do remarketingu)

11:00-12:00

12:00-12:30

Remarketing

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (tworzenie konta reklamowego)

12:30-12:45

12:45-13:45

Obiad w Restauracji

Wstęp do tworzenia reklam na Facebooku

13:45 -14:15

14:15-15:00

Tworzenie Reklamy na Facebooku, 
Analiza statystyk reklamowych (interpteracja parametrów)

Przerwa kawowa i Networking

15:15-15:30

15:30-17:00

Strategie marketingowe Nowego Pokolenia MK

Zakończenie, rozdanie dyplomów, wspólne zdjęcia, wymiana doświadczeń,

small talk

WYBIERZ PRAKTYCZNY KURS ONLINE FACEBOOK W BIZNESIE 

I WEJDŹ PEWNIE DO GRY O LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ!

bottom of page