1dc653bfcf66fd5a3a40482ebb7b3cd6.jpg
"Strategie w Social Media" 
Kurs Online
+
darmowy dwudniowy trening stacjonarny
w Aloha Coworking Szczecin
STRATEGIE W SOCIAL MEDIA 
Kurs online
+
darmowy dwudniowy trening stacjonarny 
(skorzystaj z treningu w ciągu 365 dni) 
Dlaczego warto wdrażać strategie
w Social Media?
Strategie skalowania

Przygotowanie strategii pozwoli nam zdobyć klientów i zaspokoić ich potrzeby. Dzięki temu mamy większą szansę na skalowanie sprzedaży. Przed przystąpieniem do wyboru odpowiedniego sposobu działania, trzeba się dokładnie zastanowić, co może przyczynić się do sukcesu.

Duża skuteczność
Opracowanie strategii odgrywa bardzo istotną rolę w przypadku każdego biznesu. Firmy posiadające strategie marketingowe mogą funkcjonować sprawniej, nie są narażone na przypadkowość –
a konsekwentnie realizowane działania marketingowe pozwalają na osiąganie lepszych rezultatów biznesowych.
Efektywne Lejki Sprzedażowe
Każdy klient, który dokonuje zakupu w Twoim sklepie, musiał przebyć pewną “drogę”, która zaprowadziła go na Twoją stronę. Lejek sprzedażowy to nic innego, jak wizualizacja etapów, przez które przechodzi Twój klient, aby ostatecznie zakupić Twój produkt albo skorzystać z Twoich usług. 
 Duża liczba
 użytkowników
Na platformie Facebook w Polsce obecnie jest  16 000 000 użytkowników a 96% z nich łączy się z Facebookiem za pomocą smartfona i dziennie przewija jego ekran na wysokość Statuy Wolności - czyli 93m. Co to oznacza? Oznacza to, że na Facebooku znajdziesz klientów, którzy chętnie kupią Twój produkt!
Niski koszt pozyskania klienta!
Koszt pozyskania klienta może wynosić nawet 3zł! Jest to niewiarygodnie niski koszt w porównaniu do standardowych metod docierania do klienta. Wyobraź sobie, że Twoja usługa kosztuje 100zł, a Ty płacisz tylko 3zł, żeby Kowalski wykupił Twoją usługę! Niesamowite prawda? Jeśli chcesz się dowiedzieć jak to się robić dołącz do kursu i już po miesiącu zarabiaj!
 Duża ilość regularnie płacących klientów
Lojalni klienci generują największe przychody w Twojej firmie. Zdobycie lojalnych klientów jest możliwe tylko poprzez zbudowanie relacji emocjonalnej. Jak to zrobić?Facebook w połączeniu z email marketingiem pomoże Ci to osiągnąć! Szkolenie krok po kroku opisuje w jaki sposób przemienić nowego klienta w lojalnego adwokata Twojej marki!
SWOJĄ NOWĄ
 PRZYGODĘ 
Z SOCIAL MEDIA MARKETINGIEM ZACZNIJ Z NAMI TERAZ!
Kopia kompetencje menedzerskie  (1).jpg
OTRZYMAJ DOSTĘP DO PLATFORMY ONLINE
I ZDOBYWAJ WIEDZĘ!
Kup szkolenie online
i skorzystaj z darmowego  treningu stacjonarnego
w dowolnym czasie!
Najbliższe spotkania:
 Aloha Coworking 
TERMIN:
 
21-22.05. 2021
25-26.06. 2021
27-28.08. 2021
 
UWAGA!
DATY  TRENINGÓW  uzależnione są od sytuacji epidemicznej w kraju.
Kobieta w pracy
Bez nazwy-1.png
CO OTRZYMA KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA ONLINE "STRATEGIE W SOCIAL MEDIA"?
Wiedzę oraz certyfikat  potwierdzający nabycie umiejętności 
Certificate Frame Mock Up3.png
pc-desktop-and-laptop-mockup-at-a-corpor
Dostęp do platformy online z 17 godzinnym lekcjami!
(Dostęp możliwy z dowolnego urządzenia)
Zbiór praktycznych wskazówek, trening stacjonarny w Aloha Coworking Szczecin i smaczne wspomnienia!
(Trening stacjonarny możesz odbyć w dowolnym czasie w ciągu 365 dni)
Kopia Kopia Bez tytułu (2).jpg
Dla kogo dedykowane jest szkolenie "Strategie w Social Media"?
Przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć  działania w Social Media i pozyskać nowych klientów a także zyskać lojalnych klientów, którzy płacą najwięcej.
Studentów, którzy chcą nauczyć się kompetencji przyszłości i szybciej znaleźć pracę w branży marketingu Online.
Freelanserów, szkoleniowców oraz ekspertów,   którzy sprzedają swoje usługi w Internecie.
Sklepów internetowych, które chcą zwiększyć konwersje, zredukować liczbę opuszczanych koszyków oraz wygenerować większa sprzedaż.
Kadry zarządzającej, która deleguje zakres obowiązków  lub która chce lepiej rozumieć działania firmy zewnętrznej, która prowadzi działania na Facebooku.
Pracowników firm, którzy odpowiadają za działania e-marketingowe w instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
Bez nazwy-1.png

CO ZNAJDZIESZ W KURSIE ONLINE STRATEGIE W SOCIAL MEDIA?

(53 LEKCJE)

MODUŁ 1
WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH DO POZYSKANIA KLIENTA
MODUŁ 2
WSPÓŁCZESNE OTOCZENIE BIZNESOWE
 PRZEDSIĘBIORSTW
MODUŁ 3
TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH POSTÓW
8 LEKCJI
1 LEKCJA
7 LEKCJI
MODUŁ 4 
STRATEGIE SPRZEDAŻOWE
7 LEKCJI
 MODUŁ 5
STRATEGIE REKLAMOWE W SOCIAL MEDIA
13 LEKCJI
MODUŁ 6 
JAK STWORZYĆ OFERTĘ NIE DO ODRZUCENIA
3 LEKCJE
MODUŁ 7 
JAK STWORZYĆ REKLĄMĘ VIDEO, KTÓRA ANGAŻUJE ODBIORCÓW 
10 LEKCJI
   MODUŁ 8 
 CASE STUDY JAK REKLAMOWAĆ SWOJĄ BRANŻĘ PRZY UŻYCIU FACEBOOKA
4 LEKCJE

HARMONOGRAM TRENINGU 

 STACJONARNEGO 

DZIEŃ 1
8:00-8:30

Rejestracja uczestników, przywitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci, 

Jak zarabiać z Facebookiem

8:30-9:30

9:30-9:45

Przerwa kawowa

i Networking

 Jakie branże mogą zarobić miliony wykorzystując Facebooka?

9:45-10:45

10:45-11:00

Przerwa kawowa i Networking

Docieranie do klientów Ruch płatny oraz organiczny

11:00-12:00

12:00-12:30

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (Tworzenie Konta Reklamowego)

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (Tworzenie Konta Reklamowego)

12:30-12:45

12:45-13:45

Tworzenie stron typu Landing Page  (bez programowania)

Obiad w Restauracji

13:45 -14:15

14:15-15:00

Tworzenie stron typu Landing Page  (bez programowania)

Przerwa kawowa i Networking

15:15-15:30

15:30-17:00

Synchronizacja stron z Pixelem FB

DZIEŃ 2
8:00-8:30

Tworzenie stron Internetowych (bez programowania)

Tworzenie niestandardowych konwersji (dodanie do koszyka, zakup, wypełnienie formularza)

8:30-9:30

9:30-9:45

Przerwa kawowa i Networking

Czym jest docelowa grupa odbiorców (ustawianie niestandardowych grup odbiorców)

9:45-10:45

10:45-11:00

Przerwa kawowa i Networking

Jak tworzyć chat boty na Messengerze (wstęp do remarketingu)

11:00-12:00

12:00-12:30

Remarketing

Efektywne wykorzystywanie Menadżera Reklam (tworzenie konta reklamowego)

12:30-12:45

12:45-13:45

Obiad w Restauracji

Wstęp do tworzenia reklam na Facebooku

13:45 -14:15

14:15-15:00

Tworzenie Reklamy na Facebooku, 
Analiza statystyk reklamowych (interpteracja parametrów)

Przerwa kawowa i Networking

15:15-15:30

15:30-17:00

Strategie marketingowe Nowego Pokolenia MK

Zakończenie, rozdanie dyplomów, wspólne zdjęcia, wymiana doświadczeń,

small talk

WYBIERZ PRAKTYCZNY KURS ONLINE

"STRATEGIE W SOCIAL MEDIA"

I WEJDŹ PEWNIE DO GRY O LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ!

Projekt bez tytułu (14).jpg
Naucz się jak przygotowywać strategie w social media dzięki, którym będziesz wiedział, co masz robić, po co to robisz
i do kogo chcesz dotrzeć. Spójna strategia pozwoli Ci zainteresować odpowiednią grupę odbiorców, dotrzeć do klientów i budować wizerunek marki przy użyciu Facebooka.

4999zł

1999zł

Strategie w Social Media